Dutchuas-tudelft.nlDutchuas-tudelft.nl

    Abonneer u op Updates

    Wat is heet

    De staking duurt voort nu de Universiteit van Californië een gedeeltelijk akkoord bereikt met vakbond | Nieuws

    March 17, 2022

    Algemene IELTS-leestest – Superingenieus

    March 16, 2022

    Mauna Loa-vulkaanuitbarsting verstoort de verzameling van kritieke klimaatgegevens | Nieuws

    March 15, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Trending
    • De staking duurt voort nu de Universiteit van Californië een gedeeltelijk akkoord bereikt met vakbond | Nieuws
    • Algemene IELTS-leestest – Superingenieus
    • Mauna Loa-vulkaanuitbarsting verstoort de verzameling van kritieke klimaatgegevens | Nieuws
    • IELTS Schrijftaak 1 Algemene training
    • Op de vensterbank van de verbeelding – ImaginED
    • Woordenschat Workshop Niveau H Unit 10 Antwoorden
    • Strategieën om overheadkosten te verlagen – EDTECH 4 BEGINNERS
    • Het productiepad van cocaïne voor cocaïne is eindelijk ontrafeld | Onderzoek
    Sunday, January 22
    Dutchuas-tudelft.nl
    Facebook Twitter Instagram
    • Home
    • Chemie
    • IELTS
    • Internationale Studenten
    • Traditionele studenten
    • Werkende Studenten
    Dutchuas-tudelft.nlDutchuas-tudelft.nl
    Home»Traditionele studenten»Scholen en gemeenschappen transformeren – ImaginED
    Traditionele studenten

    Scholen en gemeenschappen transformeren – ImaginED

    BjornBy BjornDecember 6, 2021Updated:December 2, 2022No Comments3 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit WhatsApp Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest WhatsApp Email

    Gegroet mede-fantasie-handlangers!

    Ons boek over verbeelding in leiderschap is klaar voor voorafgaande bestelling! (Publicatiedatum: 24 maart 2023).

    Cultiveren Verbeelding in leiderschap: scholen en gemeenschappen transformeren biedt een theoretisch begrip van hoe verbeeldingskracht bijdraagt ​​aan effectief leiderschap, evenals praktische hulpmiddelen die alle onderwijsleiders kunnen gebruiken om hun verbeeldingskracht en de verbeeldingskracht van anderen in hun gemeenschap te cultiveren. Om deze doelen te ondersteunen, bieden boekhoofdstukken meerdere perspectieven op wat verbeeldingskracht is, waarom het essentieel is voor onderwijsleiders en hoe het kan worden ontwikkeld.

    Bijdragen van leiders op het gebied van leiderschap en schoolleiders zijn georganiseerd rond drie thema’s: het verkennen van mogelijkheden, poëtica van het geheugen en de rol van verbeelding in sociale rechtvaardigheid en rechtvaardigheid. Elk deel begint met een leiderschapsverhaal dat laat zien hoe een schoolleider verbeeldingskracht ontwikkelde en gebruikte om oplossingen te bedenken voor echte problemen. Bijdragers aan dit boek werden uitgenodigd om elkaars werk te lezen en hun vragen en gedachten te delen. Dit werk kan nu door individuen of binnen formele of informele leergemeenschappen worden gebruikt om concepten uit te breiden, te verdiepen en toe te passen.

    Boek Kenmerken:

    • Brengt empirisch en conceptueel onderzoek samen naar de verschillende rollen van de verbeelding in onderwijskundig leiderschap.
    • Biedt praktische strategieën en implementeerbare technieken voor het cultiveren van leiderschapsverbeelding.
    • Laat zien welke cognitieve hulpmiddelen alle leiders kunnen gebruiken om hun begrip van problemen te verdiepen, om hun schoolgemeenschappen emotioneel en creatief te betrekken en om gelijkheid, diversiteit en inclusie te ondersteunen.
    • Biedt gebruiksvriendelijke activiteiten en richtlijnen voor het toepassen van verbeeldingskracht op belangrijke leiderschapsprocessen en -praktijken.
    • Bevat secties ‘Nieuwsgierigheid cultiveren, conversatie en verbeelding’ aan het eind van de hoofdstukken om individuele reflectie en collaboratieve discussie te stimuleren.

    Dit boek, opgedragen aan Kieran Egan, past de tools toe van Fantasierijk Onderwijs op het gebied van leiderschapsonderwijs en -praktijk. Het zal huidige en toekomstige leiders helpen hun verbeeldingskracht te gebruiken om de dagelijkse uitdagingen die ze tegenkomen te begrijpen en aan te pakken. (Zie de inhoudsopgave en haal meer informatie uit Leraren College Press)

    Doe mee met een professionele leerserie over Verbeeldingskracht cultiveren in leiderschap: scholen en gemeenschappen transformeren in het voorjaar van 2023. Details volgen – blijf op de hoogte! (Abonneer u zodat u die informatie niet mist).

    Van harte,

    Gillian Judson & Meaghan Dougherty

    Erkenning: Dit project werd financieel ondersteund door de Centrum voor verbeelding in onderzoek, cultuur en onderwijs (CIRCE) en de Centrum voor de studie van educatief leiderschap en beleid (CSELP).

    Bjorn
    • Website

    Related Posts

    Op de vensterbank van de verbeelding – ImaginED

    February 13, 2022

    Leave A Reply Cancel Reply

    Mis het niet
    Chemie

    De staking duurt voort nu de Universiteit van Californië een gedeeltelijk akkoord bereikt met vakbond | Nieuws

    By BjornMarch 17, 20220

    Meer dan twee weken nadat bijna 50.000 academici in staking gingen bij de University of…

    Algemene IELTS-leestest – Superingenieus

    March 16, 2022

    Mauna Loa-vulkaanuitbarsting verstoort de verzameling van kritieke klimaatgegevens | Nieuws

    March 15, 2022
    Blijf in contact
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    • YouTube
    • Vimeo
    Onze keuzes

    De staking duurt voort nu de Universiteit van Californië een gedeeltelijk akkoord bereikt met vakbond | Nieuws

    March 17, 2022

    Algemene IELTS-leestest – Superingenieus

    March 16, 2022

    Mauna Loa-vulkaanuitbarsting verstoort de verzameling van kritieke klimaatgegevens | Nieuws

    March 15, 2022
    Over ons
    Over ons

    Onderwijs is het krachtigste wapen dat je kunt gebruiken om de wereld te veranderen.

    Facebook Twitter Instagram Pinterest

    Abonneer u op Updates

    archieven
    • March 2022
    • February 2022
    • January 2022
    • December 2021
    • November 2021
    2022 © Dutchuas-tudelft.nl Alle rechten voorbehouden

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.